Faner

lørdag den 23. februar 2013

Nå ja...

det bliver jo ikke til brugbart strik hver gang jeg finder på noget nyt.
Her er et eksempel: En halsedisse

Halsedissen skulle have været til Johanne på 1½ år og jeg havde en idé om, at det ville være rigtig lækkert, hvis den ikke kun gik ned for og bag som på elefanthuen, men også dækkede skuldrene.

Resultatet:
* Den blev for lille til Johanne, men passede en ½-årig.
* Fandt ud af, at det var upraktisk, at den gik ud over skuldrene, da halsedissen ikke falder pænt på    plads igen, når den lille har fægtet rundt med armene:-(
* Blev kastet hen i hjørnet og hurtigt glemt.

Ja, det er ikke hver gang det lykkes og nu må jeg hellere lede videre efter den hæklenål jeg står og mangler til noget andet jeg lavet p.t.


5 kommentarer:

  1. You know, even if it wasn´t successful - the pattern and colors of your work are still beautiful! xo

    SvarSlet
  2. merhaba ne güzel örgü ve blog tebrikler görüşmek üzere takip ediyorum sizi sevgiler.

    SvarSlet
  3. Men fedt at du gør det.. jeg synes, at den er skøn.. og vi mangler ALTID halsedisser! flere af dem!
    Knus C

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Christina. Øvelse gør mester... håber jeg. Kaster mig nok ud i projektet igen til næste efterår;-)

      Slet

Tusind tak fordi du vil lægge en kommentar :-)