Faner

mandag den 6. august 2012

Endnu en quiltet jakke


Og dette er den tredje. Med hjælp fra Line justerede jeg jakken, så jakken blev lidt bredere over skuldrene.
Jakken skulle egentlig have været til mig selv, men den sad endnu bedre på min mor, så den fik hun.

Jeg er blevet lidt stofkræsen i takt med, at jeg er blevet bedre og bedre til at sy. I starten tænkte jeg ikke så meget på kvaliteten men mere på mønstret. Jakken er syet i Libertystof som egner sig rigtig godt til quiltning, fordi det er så fint vævet, blankt og kan holde til at blive vasket mange gange.


1 kommentar:

  1. Fantastisk smuk! Flot syet.
    Lige præcis det drømmer jeg også om. En quiltet jakke, syet efter Marapytta mønster i Melly fra Liberty :-)
    Men det må nok hellere vente til at jeg er færdig med at have en lillepige i maven :-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du vil lægge en kommentar :-)