Faner

mandag den 28. november 2011

Værsgo og tillykke

I dag har jeg lavet en barselsgave til en lille ny verdensborger.
En slaskehund - som jeg har lavet en del af tidligere - med knitrende ører og rasle i maven.
Johanne har også én. Den står ofte ved hovedgærdet i barnevognen - altid inden for rækkevidde så...
1) den kan få en krammer/et rusk når hun er i hopla
2) jeg kan bestikke hende, når hun bliver utålmodig
3) næse/hale/mærkat kan bruges til at få hende nusset i søvn:-)

Jeg blev helt glad for denne farvekombination og får næsten lyst til at lave et par stykker mere.

3 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin. Hvad bruger du til at lave det knitrende med?

    SvarSlet
  2. Tak Suh:-) Jeg bruger klare plastikposer, f.eks. dem man får i supermarkeder, hvis man køber noget tøj. De er ret kraftige med masser af knitrelyd:-) Nogle bruger cellofan, men det synes jeg slet ikke knitrer nok - de er for glatte.

    SvarSlet
  3. Håber det bliver vores lille verdensborger i Århus, som får æren af vovsen :-D Han/hun/fætter/kusine? vil elske den - det er jeg sikker på ;-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du vil lægge en kommentar :-)