Faner

lørdag den 3. september 2011

Babyvest med snoninger


En af de ting jeg har på mine strikkepinde for tiden er en størrelse eller to større af denne vest.
Strikket i det lækreste alpaka fra Filcolana. Jeg strikkede den da Johanne var helt lille, men inden jeg var færdig var hun blevet større og vesten sad rimelig tæt. Ærgerligt at hun kun kunne passe den en uge - men skidt med det. Jeg er blevet meget tilfreds med resultatet. Noget af modellen havde jeg udtænkt i forvejen resten fandt jeg på undervejs.Vesten kan åbnes helt op i den ene skulder, så man let kan få den over hovedet på hende.

Babyvesten i en størrelse "nu-og-her"

Har fundet ud af, at jeg er ret pjattet med at strikke i lysegrå. Tror det er fordi det er så let at se alle detaljerne i strikket, når farvetonen giver mulighed for at se skygger i strikket. Det giver mere dybde. Giver det mening?

6 kommentarer:

  1. Den er godt nok fin, hvor har du opskriften fra?

    SvarSlet
  2. Eller nu kan jeg se du selv har fundet på den, er det en du vil dele? Jeg er så vild efter at strikke sådan en lækker sag (og få øvet mig i det m snoninger).. :-D

    SvarSlet
  3. Hej
    Jeg vil gerne vide, hvor jeg finder opskrift på den hue i grå, du fik strikket til din mand, som ikke vidste, om det skulle være med ponpon.
    Ligeledes vil jeg gerne vide, hvordan jeg får opskrift på vesten med snoninger.
    Leverer du dem selv eller???

    SvarSlet
  4. Como serían los puntos que utiliza?

    SvarSlet
  5. Hejsa - den er super fin! Har du skrevet opskriften ned? Og vil dele?

    SvarSlet

Tusind tak fordi du vil lægge en kommentar :-)