Faner

mandag den 29. august 2011

En hæklet abe


Den kæreste lille abe til Johanne fra hendes moster. Min søster, der også er en Geertsen, er super dygtig til at hækle og det er jo skønt, for det kan jeg slet ikke. Jeg bliver så imponeret over alle de ting, hun kan lave med hæklenål og tråd. Så vi supplerer vi hinanden - jeg kan ikke hækle og hun kan ikke strikke.
Opskriften til denne skønne abes hoved, er lånt hos en norsk blogger, der har været så sød at lægge en udførlig opskrift ud på bloggen med billedserie til. Kroppen til aben, har min søster selv fundet på. Desværre har Kaptein Biff, som den norske blogger hedder, været nødt til at tage opskriften af hendes blog igen, da læserne ikke kun nøjedes med at lade sig inspirere til eget forbrug, men også begyndte at sælge deres egne kopier. Tak til Kaptein Biff for inspiration og tak til moster for de flittige fingre - Johanne på 4½ måned elsker at gnaske i det bette kræ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du vil lægge en kommentar :-)